One Direction

One Direction

10 października 2013

IMAGINY Z GIFAMI ;)

CZEŚĆ KOCHANI :)

Pisałam w poprzedniej notce, że to jeszcze nie koniec na dzisiaj no i jak widzicie - nie jest :)
Mam nadzieję, że gify jako tako się spodobają, oto one :

1. Ty w pośpiechu wchodząc do łazienki : Harry nie wiem o której wrócę ale możesz kupić coś na kola...
Hazza :


Ty : ...cję ?


2. Spokojny, opanowany Liam : [T.I] może wyskoczymy dzisiaj gdzieś razem co ?


Ty : Jasne, bardzo chętnie ;)
Liam :



3. Siedzisz w domu i brakuje Ci już Louisa, więc mówisz sobie pod nosem : "Ile bym dała żebym mogła go teraz zobaczyć"...
Po chwili :



4. Ty : Kurczę Niall głupia sprawa... nie wiesz może, gdzie posiałam tą jedwabną koszulkę nocną ?
Niall :



5. Ty : Brrr, ale mi zimno.
Zayn od razu wstaje, wychodzi i po chwili wraca z kocem.
Zayn : No, mi też.



6. Harry celujący w podobiznę Twojego byłego ;D



7. Dziennikarz : Zayn, z czego Liam się tak cieszy ?
Zayn : To proste - [T.I] ;)



8. Ty : Lou fajnie pachniesz, jakieś nowe perfumki ?
Louis : Eeem... tak... (w myślach *dziś rano*)



9. Dziennikarz : Niall, opowiesz nam coś o swojej dziewczynie ?
Horan : Jasne, [T.I] to świetna dziewczyna, dobrze się rozumiemy i w ogóle... ale jak się czasem rozgada to ! :



10. Ty : Wiesz co, chyba zacznę chodzić na siłownię, ile tam jest fajnych ciałek na które można popatrzyć...
Zayn :


Na drugi dzień :


Ty : Rozmyśliłam się, skoro mam takiego pakera w domu, to nie muszę nigdzie chodzić ;)
Zayn :



11. Ty : Chłopaki, jakiś koleś się do mnie przyczepił i nie daje mi spokoju.
Niall : Który to ?!


12. Ty : Kochani wychodzę z moim przyjacielem, chyba nie czekajcie na mnie ;)
Chłopcy :


12 :) Przy następnej okazji powinno być ich więcej ;)
Ale kochani... to jeszcze nie jest koniec na dziś! ;D
Mam dla Was jeszcze coś, ale pojawi się to za godzinkę, dwie, muszę tu w końcu nadrobić :)
I jak te gify ? Dają radę ?
Buziaki, Aga :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz