One Direction

One Direction

14 kwietnia 2013

PRZEPROSINY/ZAPOWIEDŹ

WITAJCIE MOJE KOCHANE SKARBY ;*

Jak na pewno zauważyliście, nie było mnie tu przez pewnien czas (no dobra 2 miesiące). Muszę to jakoś wytłumaczyć bo należą sie Wam jakielowiek wyjaśnienia. To nie jest tak, że Was olałam albo zapomniałam o Was. W ostatnim czasie miałam naprawdę dużo zajęć i obowiązków przez co brakowało mi czasu na pisanie rozdziałów i prowadzenia bloga. Myślę, że teraz jestem w stanie to zmienić i ogólnie przepraszam Was mocno za wszystko a następnym razem na pewno będę Was uprzedzać jeśli z jakichś powodów nie będę mogła nic dodać.

Muszę się teraz jakoś zrehabilitować i zrekompensować te dwa miesiące wszystkim którzy tu wchodzą i  czytają opowiadania więc przy okazji następnej notki - od razu mówię że pojawi się ona na 1000000 % we wtorek, dodam po jednym nowym rozdziale z każdym z chłopców co oznacza, że możecie się spodziewać pięciu świeżych opowieści z Naszymi ukochanymi idolami :)

Zapraszam wszystkich chętnych do nadrobienia starszych rozdziałów lub odświeżenia sobie ich, ponieważ we wtorek nadchodzi "nowa porcja" ;D

Dziękuję osobom, które mimo mojej nieobecności były tu i pozostawiały po sobie miłe komentarze - są na wagę złota :)

No i ostatnia sprawa : jest wiosna więc czas na zmiany a w tym na zmianę wyglądu bloga ale to może później, najpierw wtorkowe rozdziały, później pomyślimy co dalej ;)

Na dzisiaj to tyle, wpadajcie we wtorek no i kiedy tylko chcecie bo pamiętajcie, ża zawsze jesteście tu mile widziani, mam nadzieję że wybaczycie mi tą wpadkę i dacie szansę na poprawę, trzymajcie się słoneczka, do wtorku, buziaki, Aga ;*









5 komentarzy:

  1. Wiesz lub nie, ale ja przez te ostatnie dwa miesiące wchodziłam prawie co dziennie, i miałam nadzieje że dodasz nowy rozdział z Liam'em. Tak mnie ten imagin mnie wciągnął. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;*
      Kolejny rodział z Liamem pojawi się już jutro więc nie będziesz musiała długo czekać ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wchodziłam codziennie i czekałam. A tak wgl to piszesz zajebiste opowiadaania :D.

    OdpowiedzUsuń