One Direction

One Direction

22 lipca 2013

EKHEM... NO HEJ :D

Wybaczcie za ten emocjonalny początek no ale po prostu nie mogę się opanować i tak, to wszystko przez teledysk chłopców no ale przyznajcie sami - czy nie jest boski ?! <333
Tak wiem że powinnam tu wpaść z jakimś rozdziałem a nie z moimi dzikimi reakcjami, ale to było silniejsze ode mnie, musiałam się z kimś podzielić tą radością ! :D
A co do rozdziału to spokojnie, bo jeszcze dzisiaj planuję go dodać (tylko skończę go pisać :3) więc calm down and... listen&watching "Best Song Ever" ! ;D

Oczwiście muszę wstawić tu video bo wiem że "nie macie youtube'a i na pewno nie widzieliście jeszcze teledysku xD" ;) Poza tym fajnie jak od czasu do czasu pojawi się na blogu coś ładnego prawda ? ;D


I na zakończenie chcę się od Was dowiedzieć : jaki jest Wasz ulubiony moment w teledysku, co Wam się najbardziej podoba no i oczywiście - która postać grana przez chłopców skradła Wasze serce ? ;D

Czekam na odpowiedzi poniżej (naprawdę chciałabym poznać Wasze opinie) a w tym czasie zajmę się rozdziałem :)

Buziaki, Aga :*





3 komentarze:

  1. Ja najbardziej lubie jak chłopaki tańczą ten końcowy taniec, i moment w kturym Louis sipiewa i zaraz zanim Zayn. <3 A moją ulubioną postacią jest the sexy assistant i Leeroy. ♥
    Kiedy będzie rozdział z Liamem?

    OdpowiedzUsuń
  2. LEEEROY MM - Kocham ten moment :D
    Moją ulubioną postaci jest : Leeroy, Marcel i Veronica :D
    Ale najbardziej Leeroy <3
    Też kocham ten taniec :D
    I kiedy będzie Liam ??

    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/
    http://diamonds-are-foreverx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. MI NAJBARDZIEJ LEEROY I MARCEL ♥ CZEKAM NA KOLEJNE ROZDZIAŁU :)))))

    OdpowiedzUsuń