One Direction

One Direction

7 lipca 2013

GIFOWE IMAGINY

CZEŚĆ WSZYSTKIM ;)

Od razu mówię, że nie miałam za bardzo kiedy napisać rozdziałów a z tego co widziałam w komentarzach, miał dziś pojawić się następny rozdział z Zaynem. Obiecuję, jak tylko napiszę kolejną część to od razu ją tu wstawię :) W zamian za to postanowiłam uraczyć Was imaginami z gifami bo tych to już w ogóle straaaasznie długo nie było ;D Mam nadzieję że się spodobają, oto one :)

1. Louis ma urodziny i tak reaguje na prezent od Ciebie :



2. Zayn : Niall, poznałeś już moją piękną [T.I.] ?
Niall : Nie.
Zayn : Oto i ona :



3. Ty : Niall, przed chwilą kładłam tu miseczkę pełną ciastek, nie wiesz gdzie się one podziały ?
Niall :



4. Harry się z Tobą jeszcze nie całował więc postanowił... poćwiczyć na filiżance :



5. Dziennikarz : Liam, czy ty naprawdę poderwałeś [T.I.] na tą sztuczkę z językiem ?
Liam :



6. Jesteś zła na Louisa a on chce Cię jakoś uspokoić.
Louis : Może buziaczek na zgodę ?



7. Jesteś zła na Zayna... ale on nic nie musi mówić :



8. Ty : Niall, nie miałam czasu żeby coś ugotować więc obiadu dziś nie będzie.
Niall : 


Liam : Nie martwcie się, zaraz pójdę coś złowić.
Po chwili...
Liam : Ooo, już coś bierze :



9. Ty : Przykro mi Harry ale nie możemy dzisiaj razem spać.
Hazz : 


Ty : No nic na to nie poradzę, przecież wiesz że moja mama u nas jest.
Hazz :


Ty : Harry nie ! Nic z tego.
Hazz : 


Ty : No już dobrze dobrze, ok ! Możemy spać razem.
Hazz :


Harry : No to który pokój wybierasz ?


A na drugi dzień :


Na koncercie : Dzięki stary, miałeś rację że [T.I.] zmięknie jak zacznę ryczeć :



10. Przyszłaś na koncert chłopaków ze swoim najlepszym kumplem i nagle znikasz Louisowi z oczu, po chwili jednak Cię zauważa :



11. Stoisz wśród fanek usilnie machając do Liama, kiedy ten Cię w końcu zauważa :



12. Wchodzisz na czerwony dywan a chłopcy od razu reagują :



13. Niall : [T.I.], ta zupa nie była dziś zbyt dobra.
Harry : Niall ma trochę racji ale nie była aż tak obrzydliwa.
Po chwili...
Hazz : Trzeba było jej nic nie mówić.
Nialler : Cicho bądź i rozkładaj :



14. Dziennikarz : Harry, podobno byliście wczoraj z [T.I.] tak głośno, że aż sąsiedzi się skarżyli.
Lou : Hahaha, serio ?
Harry : O Matko ale wtopa :



15. Oto w jaki sposób chłopcy się cieszą, gdy mają się z Tobą zobaczyć :

Zayn : 


Louis :


Harry : 



Liam :


Niall :



16. Zayn : Ej Styles, [T.I.] mówiła że jej się podobasz.
Hazz : 


Zayn :



No i to na tyle :) Podoba się ? ;)
Na zakończenie jeszcze jeden specjalny gif...

Harry Styles : Dlaczego na tej liście koncertów nie ma jeszcze Polski ? Pierdolę taki interes :


Yyym... tak Harold, rozumiemy Twoje rozczarowanie ale spojojnie, na pewno wkrótce się zobaczymy ;D

Ok, teraz to już naprawdę koniec notki a kolejna pojawi się, kiedy tylko napiszę kolejny rozdział i o ile nic się nie zmieni, będzie to part z Zaynem :)

Możecie dalej pisać w komentarzach co byście chcieli zobaczyć w następnym poście a ja się dostosuję ;)
Teraz to wszystko, trzymajcie się, buziaki, Aga ;*




















6 komentarzy:

  1. dodaj rozdział z niallem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaa ♥ jakie słodkie :D

    zapraszam do mnie :)
    http://onedirection-nobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam niecierpliwie na Lou. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. I still love your imagine with gifs :) - Mary xx

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mogę.................. padam ze śmiechu!!!............
    9. , 14. i 15. de best !!!
    ~Stylesowa :*

    OdpowiedzUsuń