One Direction

One Direction

11 listopada 2012

GIFY

HEJOOO ;D

My tu gadu gadu a tymczasem pod spodem czekają już gify , proszę bardzo xD

1. CHŁOPCY : Zayn to była [T.I.] , spodobała Ci się ?? :
ZAYN :



2. LOUIS : No to co [T.I.] ?? Idziemy do mnie ?? :



3. Reporter opowiada o tym co Louis wyprawiał wczoraj w nocy...
REAKCJA ZAYNA :


REAKCJA HARREGO :


LOU : A tak właściwie to co ja wczoraj robiłem ?? :



4. TY : Zayn ?? Wiesz że dzisiaj śpisz na kanapie ??
ZAYN :



5. Kiedy Harry idzie i po drodze Cię zauważa :



6. TY : Zayn Ty w ogóle nie jesteś romantyczny.
ZAYN : A teraz ?? :



7. Wysłałaś Harremu list miłosny , ponieważ jest w trasie koncertowej i już długo się nie widzieliście , kiedy on go przeczytał...



8. Dzwonek do drzwi...
LIAM : O Matko to pewnie [T.I.] !!!



9. NIALL : Jaki on słodki , dam go w prezencie [T.I.] :



10. Harry podpisuje płyty ale kiedy widzi że przed nim stoisz... :



11. TY : Uwielbiam mężczyzn grających na fortepianie , są wtedy tacy pociągający...
LIAM NA DRUGI DZIEŃ : 



12. ZAYN : Coś ty powiedział o naszej [T.I.] ?? :



13. Kiedy wchodzisz do pomieszczenia w który jest Louis... :



14. TY : Niall jesteś cudowny , kocham Cię.
NIALL : Oj przestań bo mnie zawstydzasz :



15. ZAYN : Panowie , nasz cel - dom [T.I.] , w drogę !! :



A na zakończenie jeszcze taki mały bonus :D
Nie jest to gifowy imagin ale...

"Baby you light up my world like nobody else ,
 THE WAY THAT YOU FLIP YOUR HAIR GETS ME OVERWHELMED" :


Hahaha xD
Musiałam to wstawić bo ten gif mnie absolutnie rozwalił :D
Niall - nikt nie zarzuca włosami tak jak Ty , jesteś mistrzem xD

Tym oto tekstem kończę tą notkę , mam nadzieję , że wszystkie , a przynajmniej większość gifów przypadła Wam do gustu ;)
Nie obiecuję kiedy dodam coś nowego ale bardzo chciałabym wstawić coś jutro , jakieś dwa rozdziały a jak mi to wszystko wyjdzie - zobaczymy :)
Życzę Wam dobrej nocki i samych Directionowych snów , śpijcie dobrze ;)

Buziaki , Aga :*




























2 komentarze: