One Direction

One Direction

27 listopada 2012

GIFOWE IMAGINY

HEJKA :)

Obiecałam dodać imaginy z gifami więc proszę bardzo kochani ;)

1. Wracasz wieczorem do domu ale wszystkie światła są pogaszone...
Jednak gdy wchodzisz do sypialni i zapalasz lampkę , zastajesz to :



2. Liam do przeziębionego Nialla : Mówiłem Ci żebyście weszli z [T.I.] do domu a nie całowali się w takim deszczu :



3. ZAYN : Harry to jest [T.I.] , moja dziewczyna , właśnie tu idzie
HAZZA : Nie gadaj , ale laska :



4. TY : Chłopaki !!! Co to za syf w kuchni ??!!
LOU : Harry kryć się ! :



5. HAZZA : Liam zaraz wychodzę z [T.I.] , jak tam moje włosy ??
LIAM : No juuuż...



6. ZAYN : Pocałuj mnie.
TY : Nie.
ZAYN :


TY : No przecież żartowałam głuptasie , chodź tutaj.
ZAYN : ...



7. Chodzisz sobie po centrum handlowym aż tu nagle wpadasz na chłopaka :



8. NIALL W MYŚLACH : [T.I] mówiła że uwielbia fortepiany więc nauczę się grać choćby nie wiem co...



9. Jesteś na koncercie chłopców i widząc Harrego zaczynasz mu machać , co on robi ?? :



10. Spotykając Louisa i Harrego powiedziałaś "cześć" a oni sprzeczają się , do kogo to było :
LOU : To było do mnie.
HARRY : Wcale nie bo to było do mnie.
LOU : Nie.
HARRY : Tak.
LOU : ...
HARRY : ...



11. ZAYN : [T.I.] chcesz poszaleć ??
TY : Eeem... a o co Ci konkretnie chodzi ?
ZAYN :



No i Nasz kochany Zayn kończy notkę i ma nadzieję na pozytywne oceny i może jakiś komentarzyk ?? ;)
Jutro pojawi się... rozdział ale z kim , dowiecie się jutro :)
Życzę Wam miłej nocy , śnijcie o Naszych przystojniakach i do jutra kochani ;)

Buziaki , Aga :*















1 komentarz: