One Direction

One Direction

9 października 2012

IMAGINY Z GIFAMI

HEJ HEJ :D

Tytuł mówi sam za siebie , oto gifowe imaginy :)



1. HARRY : Liam , widziałem jak przytulałeś [T.I.] !! xD



2. Liam ogląda Twoje fotki...
Oto jego reakcja :



3. TY : Harry ??
HAZZA : Tak [T.I.] ?? :



4. Jakiś koleś się do Ciebie przystawia...
LOU : 



5. Dostajesz przesyłkę a w niej xD 



6. TY : Zayn naprawiasz ten zlew czy nie ??
ZAYN :



7. Stoisz w kolejce po autografy od chłopaków...
LIAM NA TWÓJ WIDOK :



8. TY : Harry ten stanik jest za mały , trzymaj go spowrotem :



9. Opowiadasz coś Louisowi ale on widocznie Cię nie słucha...
TY : Louis ?!
LOU : Tak skarbie ??


TY : Eeem... a nic nic...


10. Stoisz przed studiem do którego wchodzi Liam , jaka jest jego reakcja ?? :



11. NIALL DO SIEBIE : Ty idioto , trzeba było się z nią umówić !! :



12. Jakiś obcy chłopak z Tobą gada...
HARRY :



13. TY : Lou chcesz marchewkę ??
LOU :



14. HAZZA : [T.I.] patrz mam klej xD 



15. ZAYN : [T.I.] ??
TY : Tak ?
ZAYN :


TY : Awww... jesteś kochany :)


16. TY : Niall co chcesz na obiad ?
NIALLER :



17. Jako dziewczyna Nialla zawsze chciałaś poznać resztę chłopców , pewnego dnia...
NIALL : [T.I.] mam dla Ciebie niespodziaaankę :



18. LIAM : Chodź [T.I.] potarzamy się w liściach xD



19. Zayn udziela wywiadu w radio kiedy nagle dostrzega Cię za szybą :



20. HARRY : Czekaj [T.I.] już do Ciebie jadę !!



Tak... w ten oto sposób i ja dojechałam do 20 gifowych imaginów :)
Mam nadzieję że się spodobają , następne dodam za kilka dni...
Jutrzejsza notka będzie to rozdział o... Zaynie :D
Czytelnikom dziękuję za odwiedziny i zapraszam do komentowania :)
Do jutra , buziaki , Aga :*































2 komentarze: