One Direction

One Direction

7 września 2012

HEJKA

CIĄG DALSZY GIFOWYCH IMAGINÓW...

1. Są Twoje urodziny. Chłopcy czekają aż zdmuchniesz świeczki. Niall oczekujący na kawałek torta :



2. Razem z 1D idziesz na rozdanie nagród. Wchodzisz do pokoju w swojej kreacji - chłopcy :



3. LIAM : Kochani , przepraszam Was za Nialla , jest troszkę "zmęczony". To wszystko z radości bo [T.I.] przyjęła Jego oświadczyny :


LIAM : Wielkie brawa dla Nialla ! :



4. TY : Liam , Zayn patrzcie to mój były.
CHŁOPCY :



5. TY : Chłopcy dziś nie będzie kolacji...
1D :


TY : Ja mówię poważnie...
1D :



6. Rozmawiasz z Niallem na skype. Na zakończenie mówisz mu , że go kochasz - Niall :



7. Opowiadasz chłopakom co Ci się dziś przydarzyło. Po chwili :



8. TY : Harry kto Cię kocha najbardziej na świecie ?
HARRY : 



9. Wychodzisz za mąż za jednego z chłopców. Oto jak wygląda wieczór kawalerski :
PRZED :



W TRAKCIE :


PO :



10. Przychodzisz to Zayna do garderoby aby zrobić mu niespodziankę , on otwiera ci drzwi i... :



11. REPORTERKA : Niall czy to prawda że całowałeś się niejaką [T.I.] [T.N.] ?
NIALL : 



12. LOUIS : Wiecie co chłopaki ? Zakochałem się w [T.I.] :



Wiem wiem , miałam dodać je wczoraj ale miałam drobny problem z komputerem , notka była praktycznie gotowa więc dziś ją po prostu dodałam :) Jak pisałam wcześniej , gifów jest znacznie więcej także myślę , że jesteście zadowoleni :)
Mała informacja dla czytelników : Jutro dodam pierwszy rozdział opowiadania o Zaynie :)
Kolejnie rodziały i nowe opowiadania tak jak już pisałam w pierwszej notce - dodam w swoim czasie :)
Jako że rozpoczął się weekend , notek będzie więcej , może 2-3 dziennie , zobaczymy jak to wyjdzie.

TERAZ NAJWAŻNIEJSZE !! 
JAK ZAPEWNE DOSKONALE WIECIE , ONE DIRECTION WYGRALI WE WSZYSTKICH  KATEGORIACH W JAKICH BYLI NOMINOWANI NA MTV VMA 2012 !!
JESTEM Z TEGO POWODU BARDZO SZCZĘŚLIWA I JEDNOCZEŚNIE BARDZO DUMNA ŻE CHŁOPCY TYLE OSIĄGNĘLI W SWOJEJ DOTYCHCZASOWEJ A JAKŻE UDANEJ I OWOCNEJ KARIERZE. Z CAŁEGO SERCA IM GRATULUJĘ I ŻYCZĘ KOLEJNYCH TAK WIELKICH SUKCESÓW , KTÓRYCH JESZCZE NA PEWNO MNÓSTWO OSIĄGNĄ :)

Na dzisiaj to tyle z mojej strony , komentujcie jeśli macie ochotę lub głosujcie w ankiecie.
Każdy komentarz , pomysł lub głos jest dla mnie ważny i cenny także jeśli chcecie , zapraszam Was serdecznie.
Trzymajcie się cieplutko :)

Buziaki , Aga :*





















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz