One Direction

One Direction

11 września 2012

KONIECZNIE ZOBACZCIE !!!!!

HEJKA :)

Kochani wiem że notka nie tyczy się ani imaginów ani opowiadania ale pomyślałam , że to Wam się spodoba bardziej. Otóż jak wiecie , Nasi chłopcy wystapili w australijskim X-Factor jako pomoc mentora. Wczoraj ukazał się filmik z tego jak to wyglądało więc proszę - zobaczcie jeśli nie widzieliście :


Jest to na razie PART I ale zapewne będzie jeszcze PART II i może jeszcze PART III , nie wiem konkretnie :)
Jeśli się ukażą to mogę Wam je tu dodać albo podać linki , jak wolicie.
Notka z kolejnym rozdziałem opowiadania o Zaynie lub Louisie pojawi się jutro. 
Myślę , że na razie TO Wam się podoba :)
Widzieliście już to nagranie czy widzicie je poraz pierwszy ?
Musiałam to dodać jako że X-Factor to prawdziwy przełom i początek 1D więc po prostu MUSIAŁAM.
Oglądając to trochę się wzruszyłam bo przypomniałam sobie chłopców kiedy tam byli a dzisiaj proszę - najsłynniejszy zespół na świecie , liczne nagrody , różne rekordy , miliony fanów...

"Istota wspomnień polega na tym , że nic nie przemija."
                                                                  - Elias Canetti


Na dzisiaj to wszystko , pozostawiam Was w spokoju :)
 
Buziaki , Aga :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz