One Direction

One Direction

17 września 2012

IMAGINY Z GIFAMI

HEJ :)

Na początek OGROMNE PRZEPROSINY z mojej strony , zaniedbałam Was , nie było mnie 3 dni i bardzooooo przepraszam , mam spory natłok obowiązków ale mimo to od dzisiaj notki będą REGULARNE. Na dziś przygotowałam Wam gifowe imaginy , miłego oglądania :)

1. PAUL : Chłopaki patrzcie , [T.I.] do Was przyjechała.
    1D :



2. TY : Harry wyjdź z tej łazienki i pokaż jak wyglądają te slipy które kupiła Ci moja mama.
HARRY : Nie...


3. Chłopcy widzą Twojego byłego , ich reakcje :
Lou :
Niall :
Harry :
Liam :
Zayn :


4. TY : Liam dzisiaj niestety musimy spać oddzielnie.
LIAM :


5. HARRY : [T.I.] idziesz już do tej sypialni ? Czekam :


6. Pierwszy raz widzisz Harrego na żywo :


7. TY : Skarbie masz coś w kąciku ust.
HARRY :


8. TY : Chłopcy , który najlepiej zatańczy dostanie buziaka.
1D :


9. Zayn ma tremę przed występem więc Ty stoisz za kulisami i go rozśmieszasz.
ZAYN :


10. Harry : O [T.I.] się na mnie patrzy :


11. TY : Chłopcy znajdźcie mi proszę mój czarny stanik.
1D :


12. TY : Zayn , dzisiaj poznasz moich rodziców.
ZAYN :


13. TY : Harry wolisz mnie w bardzo seksownej bieliźnie czy bez bielizny ?
HARRY : 


14. JOSH : [T.I.] czekaj !! Zapomniałaś Liama !! :


Podobają się ? Jeśli tak to bardzo się cieszę :)
Jutro notka będzie na 100% także serdecznie Was zapraszam i jeszcze raz przepraszam za nieobecność.

Buziaki , Aga :*























3 komentarze:

  1. zajesuperowe imaginy z gifami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ostatni mnie rozwalił hahahahaha Paulina Tomlinson

    OdpowiedzUsuń
  2. rob tego wiecej pplis

    OdpowiedzUsuń