One Direction

One Direction

26 września 2012

IMAGINY Z GIFAMI

HEJ HEJ :)

Dam Wam trochę odsapnąć od rozdziałów więc tak jak pisałam wczoraj , dziś będą gifowe imaginy - łatwe , lekkie i przyjemne :D
Miłego oglądania :)

1. REPOTER : Harry co sądzisz o swojej teściowej ?
HAZZA :


Liam : Ekhem Harry ? [T.I.] tu stoi.
HAROLD : 


TY : Harry ??!!
HAZZA :



2. Jesteście z Niallem w knajpce.
ZNIECIERPLIWIONY GŁODNY NIALL :



3. HARRY : O mój Boże , [T.I.] tędy przeszła :



4. NIALL DO CIEBIE : No chodź tu maleńka :



5. LOU : Harry widziałem jak się całowałeś z [T.I.] z języczkiem :D



6. HAZZA : Patrz Lou , widzisz ? [T.I.] tam stoi i mi macha :



7. Siedzisz sobie na plaży a tu nagle TAKI widok :



8. Podczas koncertu Niall zauważa Cię przy scenie i...



9. Liam i Niall jednocześnie : [T.I.] widzę Cię !! :



10. NIALL : Zayn ! Nie patrz tak na [T.I.] :



11. Przechadzasz się po sklepie.
CHŁOPCY :



12. Hazza gdy pierwszy raz Cię zobaczył :



Ok , na dziś to tyle , jutro jeśli coś wymyślę to dodam rozdział :)
Pozdrawiam wszystkie czytelniczki :*
Trzymajcie się kochane :)

Buziaki , Aga :*















3 komentarze:

  1. Oooo :* uwielbiam takie imaginy i gify <333
    Kochana , brawo ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też je kocham dawaj wiecej tego BLAGAM

    OdpowiedzUsuń