One Direction

One Direction

20 września 2012

LIVE WHILE WE'RE YOUNG !!!!!

PADŁAM , LEŻĘ I NIE WSTANĘ !! :D

TEN teledysk jest G-E-N-I-A-L-N-Y. Genialny , rewelacyjny , cudowny , boski , piękny , seksowny , niesamowity , wesoły , nieziemski , idealny , perfekcyjny , wspaniały , świetny , pozytywnie zakręcony , doskonały , fenomenalny , wyborny , zachwycający , bajeczny , zniewalający i po prostu KOCHAM GO OD PIERWSZEGO OBEJRZENIA !! :D

Mam fazę , już nawet nie liczę ile razy słucham LWWY bo liczby mi się skończą. Nie no naprawdę chłopcy się postarali i Nas nie zawiedli , z resztą wiadomo było że nie zawiodą :) Klip bardzo mi się podoba , jest taki naturalny i prawdziwy. To ogromna niespodzianka no bo premiera miała być 24 września. Od dzisiaj z jeszcze większą niecierpliwością czekam na całe TAKE ME HOME :)
Powiem to co wszystkie dzisiaj mówicie : JAAAAAAAAAAAAAAAAAAARAM SIĘ !!! :D

Rozdział dodam jutro kochane albo dodam dwa bo jutro piątek (PATRY TIME) xD
Chciałam coś dzisiaj napisać ale byłam i jestem za bardzo podekscytowana tym wszystkim , jutro będą rodzdziały :)

Kocham Was wszystkich , trzymajcie się skarby :)
Buziaki , Aga :*

P.S. - Byłabym zapomniała : "Tonight let's get some and live while we're young" !!! ♥ ♥ ♥ ♥

P.S. 2 - Wątpie żeby któraś z Was jeszcze tego NIE oglądała no ale mimo wszystko proszę :)


Pa pa pa :)
LWWY !!! ♥

2 komentarze:

  1. Dodaj dwa koniecznie :) a co do piosenki i teledysku <3 ahhhh Zayn *_*
    Tak z ciekawości ile masz lat? Buziaki
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 16 lat no a tak dokładniej to 16 i pół ;)
    Też Cię pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń