One Direction

One Direction

1 września 2012

WITAM

Hej wszystkim :)

Witam was na moim świeżo założonym blogu z opowiadaniami i imaginami o One Direction.
Mam na imię Agnieszka ale wolę kiedy mówi się na mnie po prostu Aga.
Dokładnie od 5 kwietnia jestem oddaną fanką 1D a że czasem lubię sobie popisać , postanowiłam założyć właśnie takiego bloga w którym oderwę się trochę od rzeczywistości i mam nadzieję , uszczęśliwię Was opowiadaniami i różnymi imaginami dotyczącymi chłopców. Pierwszy imagin i rozdział opowiadania powinien pojawić się jeszcze dzisiaj także zapraszam wszystkie chętne Directionerki do czytania i komentowania...

Pozdrawiam Was cieplutko - Aga :)

P.S. Jeśli chodzi o opowiadanie : rozpoczęłam pisać 5 odrębnych opowiadań o każdym z chłopców tak , żeby każdy z nich miał swoją osobną historię , najbardziej rozpisane opowiadanie jest o Louisie więc pierwszy rozdział będzie tyczył się właśnie Jego. Inne rozdziały będe dodawać w swoim czasie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz